Βιογενετικά πετ εισβάλουν στη ζωή μας…


Και μόνο στην εικόνα του τρομάζεις. Αν  διαβάσεις και τις οδηγίες χρήσεως πραγματικά νιώθεις μια ανατριχίλα να διαπερνά όλο σου το κορμί. Μέχρι ανακατωσούρα σου φέρνει.

Ο λόγος είναι για τις γενετικά ζωντανά πετς που θα γεμίσουν σε λίγο τα ράφια των καταστημάτων παιχνιδιών, των υπεραγορών και ίσως ακόμη σε λίγα χρόνια θα κρέμονται και στα σταντ των περιπτέρων.

Μιλάμε για γενετικά κατοικίδια με… καρδιά, με… μυαλό και διάρκεια… ζωής. Γενετικά κατασκευασμένα σε εργαστήρια με προκαθορισμένη προσωπικότητα και χαρακτήρα.

Στην αγορά θα διατίθενται συσκευασμένα σε κατάσταση χειμερίας νάρκης

Σας αναφέρουμε τα σημεία που χαρακτηρίζουν τα γενετικά κατοικίδια, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία:

Δεν πρόκειται για παιχνίδια ή ρομπότ. Είναι ζωντανά και αναπνέουν

1. Είναι ο μοναδικός βιο-μηχανικός φιλαράκος. Διατίθεται σε επτά διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας.

2. Μετά από εκτεταμένα ψυχολογικά τεστ που έγιναν τον τελευταίο αιώνα, ορισμένες συμπεριφορές και διαθέσεις συνδέονται με συγκεκριμένα χρώματα και αποχρώσεις. Ετσι η κατασκευάστρια εταιρία έχει συνδέσει την κάθε  προσωπικότητα με ένα αντίστοιχο χρώμα. Έτσι υπάρχουν 7 διαφορετικά πετς.

α)Το κόκκινο: αθλητικό και ενεργητικό.

β)Το πορτοκαλί: περιπετειώδες με αυτοπεποίθηση και περίεργο

γ)Το πράσινο: χρήσιμο αρμονικό και ειρηνικό

δ)Το μπλε: επικοινωνιακό και γαλήνιο

ε)Το ροζ : επινοητικό και πνευματικό

στ) Το κίτρινο: παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό

(σημ. η περιγραφή του έβδομου χρώματος και σε ποια προσωπικότητα ανταποκρίνεται δεν δίνεται από την κατασκευάστρια εταιρία)

3. Κάθε πετ έχει ενσωματωμένη χαμηλού κόστους μόνιτορ καρδιάς, πλήρως λειτουργική και ενσωματωμένο ηχείο.

4.Κάθε συσκευασία περιλαμβάνει ένα μετρητή, ο οποίος εμφανίζει την κατάσταση του πετ. Από αυτό θα φαίνεται εάν κάποιο έχει παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα σε κάποιο ράφι καταστήματος ή εάν παρουσιάζει κάποια βλάβη.

5. Το πετ κατά τη διάρκεια παραμονής σε κάποιο κατάστημα θα βρίσκεται σε μορφή χειμερίας νάρκης. Κάθε συσκευασία έχει έναν ειδικό θρεπτικό σωλήνα σίτισης από το όποιο θα χορηγείται ένα ειδικά σχεδιασμένο μίγμα τροφής που θα το διατηρεί υγιή.

6. Τα πετ θα διατίθενται σε δύο μοντέλα με προκαθορισμένη διάρκεια ζωής. Η μία θα έχει ένα χρόνο διάρκεια ζωής και η δεύτερη τρία χρόνια διάρκεια ζωής.

Έτσι όπως ακριβώς καταλάβατε μιλάμε για ζωντανά κατοικίδια που θα κατασκευάστηκαν σε επιστημονικά εργαστήρια και που θα διατίθενται ως παιχνίδια για παιδιά. Και για να φτάσουν οι συγκεκριμένοι επιστήμονες στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα φανταστείτε τι είδους και πόσα πειράματα έχουν γίνει, και μέχρι που έχουν φτάσει…

Μιλάμε για τον προπομπό ενός ανθρωποειδούς που σε κάποια χρόνια κάποιο εξελιγμένο μοντέλο θα φτάσει να αντικαταστήσει ακόμη και τον ίδιο τον άνθρωπο σε ορισμένες δραστηριότητές του. Μόνο που ο αντικαταστάτης θα είναι πλήρως χειραφετημένος και με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Εργασιομανής, αθλητικός, πολεμοχαρής και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Και μόνο στην σκέψη αυτού του σεναρίου ο καθένας υγιής άνθρωπος σταυροκοπιέται…

Μακάρι όλα αυτά να ήταν κάποιο σενάριο επιστημονικής φαντασίας, αλλά φαίνεται τα όσα βλέπουμε στον κινηματογράφο σε σύντομο χρονικό διάστημα θα τα ζούμε πραγματικά…

ΘΟΔΩΡΗΣ ΓΟΥΛΑΣ

Διαφημίσεις
Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

23 ἀπαντήσεις στὸ Βιογενετικά πετ εισβάλουν στη ζωή μας…

  1. Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

    Τα “Genpets” είναι ένα έργο τέχνης που δημιουργήθηκε από τον καλλιτέχνη Adam Brandej με σκοπό την ευαισθητοποίηση των ανθρώπων για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η βιοτεχνολογία και τα «επιτεύγματά» της στην κοινωνία.

    Οι εικονιζόμενες δημιουργίες είναι κούκλες (δηλ. γλυπτά), κατασκευασμένες εξωτερικά από λάτεξ και πλαστικό. Ενώ στο εσωτερικό τους βρίσκεται ρομποτικός μηχανισμός που προσομοιώνει τη ζωική συμπεριφορά της αργής αναπνοής του γλυπτού – «ανθρωποειδούς».

    Η ιστοσελίδα http://www.genpets.com, είναι μέρος της φάρσας του δημιουργού αυτού του έργου. Ή, αν το θέλετε, είναι μέρος του έργου ως επιπρόσθετο στοιχείο ρεαλισμού.

    Ευτυχώς, είναι ένα “τεχνολογικό” έργο τέχνης! (προς το παρόν…)

    Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

    Ευτυχώς, είναι ένα “ τεχνολογικό” έργο τέχνης!

    ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ “ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ” ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΙΝΟΗΣΕΙΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

      Αφού τα απλά ελληνικά δεν σας είναι καταληπτά, θα προσπαθήσουμε να γίνουμε όσο πιο σαφείς γίνεται. Αδίκως μας κατηγορείτε σαν «βιαστές» της γλώσσας και της έννοιας της τέχνης.

      Χωρίς να αξιώνουμε συγγνώμη, αν το σχόλιό σας οφείλεται σε παρεξήγηση των λεγομένων μας. Επαναλαμβάνουμε:

      (α) Τα “Gen-pets” ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ, αλλά γλυπτό – έργο τέχνης του καλλιτέχνη Adam Brandej. Η ιστοσελίδα: http://www.genpets.com, είναι μούφα (είναι μια φάρσα του καλλιτέχνη…)!

      (β) Τα γλυπτά αυτά, στα μοναδικά σημεία που έχουν εκτεθεί είναι σε διάφορες εκθέσεις και γκαλερί ανά τον κόσμο. Όχι σε εμπορικά κέντρα και παρόμοιες αγορές.

      (γ) Είτε σας αρέσει, είτε όχι το έργο αυτό αποτελεί σύγχρονη τέχνη.

      (δ) Ο καλλιτέχνης που δημιούργησε τα “gen-pets” δεν αποσκοπούσε στο κέρδος, αλλά στην ευαισθητοποίηση του κοινού στα θέματα που σχετίζονται με τη βιοτεχνολογία.

      (ε) Μερικές φορές, ένα επιτυχημένο έργο τέχνης αντί να εκτίθεται στον θεατή, τον εκθέτει…

      Για όλα τα παραπάνω, επαναλαμβάνουμε: Ευτυχώς, τα “Gen-pets” είναι ένα “ τεχνολογικό” έργο σύγχρονης τέχνης! (προς το παρόν…)

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΛΑΣ γράφει:

        από τα όσα είδα και σε άλλο άρθρο για το ίδιο θέμα, ομολογώ ότι την πάτησα από το ύφος και τη μορφοποίηση της ιστοσελίδας. Είναι πράγματι άκρως ρεαλιστική. Προτιμώ πάντως που… εξαπατήθηκα, από το να ήταν πραγματικά τα gen pets. Άμεσα θα επανέλθω κάνοντας αναφορά στη δουλειά του Αdam Brandej.

        Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

    προς “ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΛΑΣ” (20:40)

    Σίγουρα δεν είσαι ο μόνος. Το ξεγέλασμα του κοινού, ήταν μέσα στους σκοπούς του καλλιτέχνη, προφανώς για αυτό πρόσεξε τόσο πολύ τις λεπτομέρειες.

    Πάντως, συνειδητά ή ασυνείδητα, με το έργο του, εκτός από το ζήτημα ηθικής της βιοτεχνολογίας θίγει και το πρόβλημα της «αλήθειας» των πληροφοριών που βρίσκει κάποιος στο Διαδίκτυο.

    Η προσέγγιση της αλήθειας, θέλει ψάξιμο. Τα λάθη διορθώνονται έγκαιρα και με τη συμβολή εκείνων που έτυχε να γνωρίζουν κάτι παραπάνω. Φτάνει να τους επιτρέπεται η πρόσβαση στο διαδικτυακό διάλογο.

    Η δημοκρατία του Διαδικτύου, τελικά, μας προφυλάσσει όλους. Εκτεθειμένοι είναι όσοι bloggers έχουν κλειστά τα σχόλια… Αυτοί πρέπει να προσέχουν 1000 φορές περισσότερο για την πληροφορία που διαλαλούν.

    Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

    ΕΠΕΙΔΗ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ,ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ “ΤΕΧΝΗΣ” !!!!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

      διάβασε μια πιο πρόσφατη άναρτηση “Genpets, αναλογιστείτε πριν γίνουν πραγματικότητα!”, που αναφέρεται ο ίδιος ο δημιουργός αυτών των πλασμάτων, που όπως λέει είναι ρομπότ και όχι πραγματικά. Τα συγκεκριμένα υπάρχουν από το 2005. Τώρα ο προβληματισμός του είναι ο ίδιος με τον δικό σου, ότι κάποια στιγμή θα υπάρξουν κάποια ανάλογα με αυτά τα πλάσματα στην αγορά, μόνο που έκεινα θα είναι προϊόντα εμβιομηχανικής…

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

        ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ.

        ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ (ΜΕΡΙΚΑ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ (ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ)
        ΑΝΤΙΔΡΩ ΕΝΤΟΝΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΕΡΤΙΠΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.

        ΦΥΣΙΚΑ ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΛΟΓΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΜΙΑΣ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΛΑΤΕΞ ΣΑΝ ” ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ”.

        ΑΣ ΜΗΝ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΟΡΟΥ, ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ,ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΚΟΥΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ .

        Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

      (Αξίζει να επιμείνει κανείς; Ναι, αν έχει στο μυαλό του τον αναγνώστη που θα μπει στον κόπο να διαβάσει το διάλογο, στα σχόλια, αυτής της ανάρτησης).

      Το έργο της τέχνης (ευτυχώς) δεν χρειάζεται την γνώμη μας και τους «ορισμού» μας για να υπάρξει ή να εξελίχθη. Ίσως γιατί ο σκοπός της τέχνης είναι να εξελίξει, μαζί με την αισθητική, την ανθρώπινη σκέψη και το συναίσθημα. Συνεπώς, όσοι την (παρ-)ακολουθούν από μακριά είναι φυσικό να μην την κατανοούν ικανοποιητικά ή/και να τους ξενίζει, ειδικά η σύγχρονη έκφρασή της.

      Ούτε εγώ θα κάνω ανάλυση του τι είναι τέχνη. Αλλά, για τη συγκεκριμένη περίπτωση, το θέμα είναι απλό. Όταν ένας καλλιτέχνης ονομάζει τη δουλεία του: «γλυπτό», τότε αυτομάτως την έχει κατατάξει στην τέχνη της γλυπτικής. Και η γλυπτική είναι ο τρόπος της καλλιτεχνικής έκφρασης που παράγει έργα τριών διαστάσεων σε (και με) οποιοδήποτε μέσο. Συνεπώς ένα γλυπτό αποτελεί έργο τέχνης.

      Με τον όρο: «έργο τέχνης» ή «αντικείμενο τέχνης», σήμερα, περιγράφουμε διάφορες δημιουργίες. Πέρα από τις κλασικά αποδεκτές όπως είναι: ο ζωγραφικός πίνακας, η φωτογραφία, το μουσικό έργο, το θεατρικό έργο, το μπαλέτο, η όπερα κτλ., υπάρχουν και τα έργα της «εννοιολογικής τέχνης» (conceptual art ή performance art).

      Στην «εννοιολογική τέχνη» αυτό που προέχει είναι το μήνυμα, η ιδέα, η έννοια που θέλει να περάσει το έργο στον παρατηρητή του και όχι τόσο η αισθητική. Για αυτό ορισμένες φορές τα έργα αυτής της τέχνης ονομάζονται «εγκαταστάσεις» (installations).

      Αυτό είναι, αν θέλουμε να ακριβολογήσουμε, τα «Genpets»: μια εγκατάσταση έργου σύγχρονης (εννοιολογικής) τέχνης, που μεταφέρει ένα μήνυμα στον θεατή της. Και ο νοών νοείτω…

      Μοῦ ἀρέσει

  5. Ὁ/ἡ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΟΥΛΑΣ γράφει:

    πάντως ούτε ο ίδιος σε όσα διάβασα για αυτόν μιλάει για έργο τέχνης, αλλά για ένα γλυπτό που προκαλεί ερωτήματα και δίνει αφορμή για στοχασμό. και προς θεού ούτε τον γνωρίζα, ούτε προσπαθώ να τον υποστηρίξω…

    Μοῦ ἀρέσει

  6. Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

    Όταν ένας καλλιτέχνης ονομάζει τη δουλεία του: «γλυπτό», τότε αυτομάτως την έχει κατατάξει στην τέχνη της γλυπτικής

    ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΑΒΓΟ
    ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΒΓΟ;

    ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΕΙΡΜΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ;

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

      “ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΑΒΓΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΒΓΟ;”: Αυτή κι αν είναι “υπέροχη” συνειρμική μεθοδολογία! (Με άσχετες συμπερασματικές κρίσεις που βασίζονται σε απόσπασμα από ένα σύνολο τεκμηρίων, φυσικό είναι να οδηγείται κάποιος στην παραδοξολογία: Να επιμένει να αρνείται την κατηγοριοποίηση ενός έργου κι ενός καλλιτέχνη).

      Εν πάση περιπτώσει, η τέχνη και το έργο της τέχνης (ευτυχώς) δεν χρειάζεται την γνώμη μας και τους «ορισμού» μας για να υπάρξει ή/και να εξελίχθη.

      Περισσότερα για τον καλλιτέχνη Adam Brandejs, τo δημιουργό των «Genpets», διαβάστε στο βιογραφικό του (κλικ εδώ). Επίσης, δείτε δείγματα της δουλειάς του: κλικ εδώ. Ελπίζω να αποδέχεστε ότι οι υπεύθυνοι των μουσείων και των γκαλερί, που του επέτρεψαν να εκθέσει τη δουλειά του, γνωρίζουν αρκετά παραπάνω από εμένα για το τι είναι η τέχνη, καθώς και για το τι είναι «γλυπτό» και τι είναι «αυγό»…

      Μοῦ ἀρέσει

  7. Ὁ/ἡ aristarhos γράφει:

    Ρε παιδιά κόφτε τις παραμπελοφιλολογίες περί των genpets. Το ότι βγαίνουν σε ΕΠΤΑ (7) τύπους, εννοώ το νούμερο επτά, είναι τυχαίο; Ωχ μας έφαγε η συνομοσιολογία. Τον Λιακό γρήγορα. Πάντως άκουσα κάτι ότι θα βγεί και Jeffropet για εκτόνωση. Πόσο; Ένα ευρώ για να το χαρεί όλος ο κόσμος.

    Μοῦ ἀρέσει

  8. Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΔΙΩΞΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΑΚΡΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ .
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ “ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ” ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ .

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΩΝ

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΦΙΛ ΠΟΥ ΕΞΕΧΟΥΣΑ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ .

    ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ .

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ (ΣΥΧΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ )

    “η τέχνη και το έργο της τέχνης (ευτυχώς) δεν χρειάζεται την γνώμη μας….”

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ !

    ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΜΑΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ!!!!
    ΔΗΛΑΔΗ ,ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ !!!!

    ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ,ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΣΑΝ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΛΕΙ Ο ΚΕΛΕΥΣΤΗΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΑΡΛΟΥΜΠΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΑΛΛΟ
    ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΑΣ ΠΡΩΤΑ ΑΠ ‘ΟΛΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΑΒΙΑΣΤΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΑΣ .(ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ)

    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ

    ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ,ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΑΜΑΣΗΤΟ.

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ !!!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

      Δυστυχώς διαπιστώνουμε ότι, τελικά, δεν καταφέραμε να γίνουμε κατανοητοί σε έναν εκ των συν-σχολιαστών. Ο οποίος πρώτος απέρριψε τη δική μας γνώμη. Κάνοντάς μας «επίθεση», προέβαλε την προσωπική του άποψη, με μοναδικά επιχειρήματα χαρακτηρισμούς εναντίον μας. Κατηγορώντας μας, καταρχάς , ως «βιαστές» της γλώσσας και της έννοιας της τέχνης. Και τελικά, ως «ακοινώνητους εγωπαθείς» και «λαοπλάνους» ίσως.

      Εμείς, ωστόσο, δεν θα μπούμε στον πειρασμό να κατατάξουμε το δικό του προφίλ κοινωνικής αντίληψης και τρόπου επιχειρηματολογίας.

      Αμυνόμενοι –και υπεραμυνόμενοι– των όσων γράψαμε προηγουμένως, αποσαφηνίζουμε ότι: ακριβώς επειδή αποδεχόμαστε «την κοινωνική συνύπαρξη και τη θέση του συνόλου στην κοινωνία», επιχειρηματολογήσαμε χωρίς να εκφράζουμε μόνο την προσωπική μας άποψη, αλλά μεταφέροντας και τις απόψεις των περισσοτέρων για το συγκεκριμένο θέμα.

      Αλώστε, ο ίδιος ο συγγραφέας αυτής της ανάρτησης, ερευνώντας την πληροφορία που του δώσαμε αρχικά (κι όχι μόνο εμείς: βλ. σχόλια μιας άλλης ανάρτησης, κλικ εδώ), επανήλθε με νέα ολοκληρωμένη παρουσίαση για τα “genpets” (κλικ εδώ).

      Συνεπώς, η δυσάρεστη διαπίστωση είναι ότι δεν υπήρξε ποτέ παρεξήγηση των λεγομένων μας, από το συν-σχολιαστή. Και επειδή είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα ζητηθεί η δέουσα συγγνώμη για την απρόκλητη προσωπική επίθεση, με τους χαρακτηρισμούς που περιγράψαμε παραπάνω. Με λύπη μας, αναγκαστικά, τους επιστρέφουμε στον «αποστολέα» τους.

      Στο διάλογο, η γνώμη του καθενός είναι σεβαστή. Όμως, όταν περιέχει στο σκεπτικό της: μομφή, ή ειρωνεία, ή υποτιμητικούς ή/και συκοφαντικούς ισχυρισμούς για κάποιον εκ των συνομιλητών, θεμιτό είναι να αντικρούεται.

      Μοῦ ἀρέσει

  9. Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

    “Στο διάλογο, η γνώμη του καθενός είναι σεβαστή”(12 Αὐγούστου 2011, 03:01 )

    “Αυτή κι αν είναι “ υπέροχη” συνειρμική μεθοδολογία! (Με άσχετες συμπερασματικές κρίσεις που βασίζονται σε απόσπασμα από ένα σύνολο τεκμηρίων, φυσικό είναι να οδηγείται κάποιος στην παραδοξολογία:”(10 Αὐγούστου 2011, 10:22 )

    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ !!!!!

    Μοῦ ἀρέσει

  10. Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

    @newneuromancer και Αλεξιβάρβαρος
    συγγνώμη φίλοι μου αλλά νομίζω ότι και οι δύο χάνετε το δίκιο σας. Ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του, οι οποίες είναι σεβαστές. δεν χρειάζεται να φτάνετε στα όρια ειρωνίας για να ενισχύσετε την άποψή σας…
    Με όλο τον σεβασμό, αλλά δεν θα καταλήξει πουθενά αυτή η σύγκρουση…

    Μοῦ ἀρέσει

  11. Ὁ/ἡ Αλεξιβάρβαρος γράφει:

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ

    ΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΙΡΩΝΕΙΑ.

    Μοῦ ἀρέσει

  12. Ὁ/ἡ kanenas γράφει:

    Καταντήσατε αηδία, μορφωμένοι άνθρωποι…

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.