Ποία γκαλερί λέτε να εξέθεσε τους πίνακες της κυρίας Παπαδήμου;


MySatelite

Δείτε τους πίνακες της κυρίας Shanna Ingram Papademos, Σάνα Ινγκραμ Παπαδημου Ελληνιστί (που’σαι Γιωργάκη να δεις ποιά σε κλέβει την παράσταση –  τι νόμιζες, μόνο εσένα θα αποκαλούσαν με το σούπερ ουάου Αγγλικό σου όνομα;).

Έχει ταλέντο η κυρία, αναμφισβήτητα. Το λέω γιατί δεν έχω ιδέα απο πίνακες και ζωγραφική και τέχνη. Για μένα ο Πικάσο ήταν ένας τύπος που ήξερε να ζωγραφίζει τετραγωνισμένα κεφάλια αγελάδων, με μια βούλα να συμβολίζει το βυζί της Maria Conchita Abelar de los Guavos, της συγχωρεμένης νεοτάτης μοδίστρας που έμενε στη Γκουέρνικα.

Εδώ όμως έχουμε μια Papademos, μια πρώτη κυρία που έφτασε όπου έφτασε γιατί η τέχνη έκανε τις δημόσιες σχέσης της και όχι ο πατέρας που η οικογένεια του και μόνο σχεδόν ίδρυσε το Cape Town της Νότιας Αφρικής, απ’ότι λέγεται. Εδώ δεν έχουμε απλά και μόνο τη σύζυγο του ακαδημαϊκού, τραπεζίτη, οικονομολόγου, οικονομικού συμβούλου της Τράπεζας της Ελλάδος, του αντιπροεδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Εδώ έχουμε μια ζωγράφο. Θαυμάστε κάποια έργα της.

Galaxidi Memory
2003
Acrylic on canvas
150 x 100 cm

Out of my face
2009
Acrylic on canvas
130 x 110 cm

Bluebird Speaking

Frankfurt

New York City (1983)


New York City (1982)

Από 1η Μαρτίου, άπου λέτε, μέχρι 2 Απριλίου του 2010, κάποια έργα τέχνης της κυριας Papademos βρίσκονταν σε κοινή θέα για όλους τους λάτρεις των καλών τεχνών. Ποια γκαλερι όμως να είχε αυτά τα ίσως πολύτιμα έργα τέχνης;

Μα βεβαίως η DNB. Ναι, ναι, ακριβώς – De Nederlandsche Bank, η κεντρική τράπεζα της Ολλανδίας. Όσοι πιστοί ήθελαν να χαρούνε λίγο τα εκθέματα αυτά, μπορούσαν μόνο Πέμπτες και Παρασκευές, με ραντεβού φυσικά, και μόνο εάν διέθεταν επίσημα έγγραφα ταυτοποίησης.

Μην και τυχόν περάσει από το πονηρό μυαλουδάκι σας πως ο κύριος Παπαδήμος είχε οποιαδήποτε σχέση με τον Nout Wellink της Nederlandsche Bank ή πως στην ίδια επιτροπή της ESCB (European System of Central Banks, Ευρωπαϊκό Σύστημα Κεντρικών Τραπεζών) όπου ήταν αντιπρόεδρος ο κύριος Παπαδήμος, ήρθε ποτέ σε επαφή η σημερινή  πρωθυπουργάρα μας με τους προέδρους των διαφόρων εθνικών τραπεζών, ένας εκ των οποίων φυσικά είναι και ο κύριος Wellink.

Fenrir

Πηγές:
http://www.galeries.nl/mnkunstenaar.asp?artistnr=49393&vane=1&em=&meer=&sessionti=621823341
http://www.vbcn.nl/archiveEng/3april2010.php
http://www.banque-france.fr/gb/eurosys/telechar/europe/COMPOSITION_ORGANES_DECISION_BCE_G
Διαφημίσεις
Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα Συνεργατών καὶ σημειώθηκε ὡς , , , , , , , , , , , . Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

8 ἀπαντήσεις στὸ Ποία γκαλερί λέτε να εξέθεσε τους πίνακες της κυρίας Παπαδήμου;

  1. Ὁ/ἡ newneuromancer γράφει:

    Εντάξει, και η τέχνη του Πικάσο, στις αρχές, είχε χαρακτηριστεί παιδαριώδης. Έτσι κι εδώ, μπορεί ο παιδαριώδης εξπρεσιονισμός της αφηρημένης (ενν. καλλιτέχνιδος), μετά θάνατο, να αναγνωριστεί όπως της αρμόζει…

    Όπως είναι γνωστό, υπάρχουν καλλιτέχνες που αναγνωρίζονται μετά θάνατο και καλλιτέχνες που αναγνωρίζονται από το θάνατο (που προκαλούν) στην τέχνη. Η δυσκολία να τους ξεχωρίσεις οφείλεται στο νέφος που σου προκαλούν οι ανίδεοι κριτικοί και οι γλείφτες δημοσιογράφοι των δημοσίων σχέσεων.

    Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ Κυριάκος γράφει:

    Επειδή που και που σε διαβάζω,
    να σε ενημερώσω ότι ή έκθεση της Κυρίας (ναι με κεφαλαίο)
    φιλοξενήθηκε και στη Ρόδο (Παλιό συσσίτιο) με δικά της έξοδα
    και η Ρόδος της τέχνης την αγάπησε, το 2005 .

    Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

    Καλα…και αυτες οι χρωματιστες μουντζουρες θεωρουνται τεχνη???
    Τα ιδια (και σιγουρα καλυτερα λογω παιδικης αγνοτητας) ζωγραφιζουν τα παιδια στα νηπιαγωγια.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Αυτοί Πραξιτέλη βγάζουν λεφτά ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ που κάνουν…..

      Εδώ ο Καρατζαφέρης έγραφε τραγούδια και όταν το άκουσα στην τηλεόραση φώναξα παπά να κάνει αγιασμό στο σπίτι…….

      Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ Nicolas Kaloy (Diletante) γράφει:

    Είχα μια Ουγγαρέζα φίλη η οποία, κατ’ εμέ ήταν καλή ζωγράφος αλλά φτωχή και άγνωστη. Σε ενα ταξίδι μου στο Παρίσι πήρα φωτογραφίες έργων της και επεσκέφθηκα μερικές γκαλερί. Όλες τα απέρριψαν με τα εξής σχόλια «δεν είναι τεχνοτροπία που αρέσσει στην πελατεία μας», «έχει λάβει μέρος σε εκθέσεις;;»,και άλλα παρόμοια. Μόνο ένας γκαλερίστας που είχε όρεξη για κουβέντα μου είπε το μυστικό :«Ακούστε Κύριε, επειδή είναι καλή και θέλετε να την βοηθήσετε σας λέω τι να κάνετε. Εχετε 2 εκατ. Ευρώ να διαθέσετε για περιοδικά τέχνης και δημοσιογράφους;; Αν όχι, μη χάνετε την ώρα σας». ΝΚ

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.