H MAYΡΙΛΑ ΕΝΟΣ ΦΑΝΤΑΡΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΥΡΗ ΜΟΙΡΑ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ!


ImageΓεννήθηκα στη χώρα που γέννησε η δημοκρατία, αλλά από μικρός έμαθα πως κάποιοι έχουν αποκλειστικά δικαιώματα επάνω της. Για τους υπόλοιπους υπάρχουν μόνο υποχρεώσεις να υπηρετούν τη δημοκρατία των λίγων. Δεν χρειάζεται να είσαι μαύρος, ή μετανάστης στην Ελλάδα για να νιώσεις τον ρατσισμό. Είναι κάποιοι που σε βλέπουν μαύρο, έτσι κι αλλιώς…

Τον ρατσισμό και φασισμό, που βγάζουν οι άλλοι επάνω μας, τον βγάζουμε με τη σειρά μας σε κάποιες άμοιρες ψυχές που πίστεψαν πως στην Ελλάδα του φωτός και του πολιτισμού (πανάθεμά μας) θα επούλωναν τις πληγές που τους άνοιξε η ίδια τους η πατρίδα…

Μια μαρτυρία ενός στρατιώτη από το στρατόπεδο της Κορίνθου!

“Είμαι στρατιώτης από 6ο σύνταγμα πεζικού Κορίνθου, βρίσκομαι στο στρατόπεδο εδώ και 15 μέρες μετά από μετάθεση. Θα ήθελα να σας δώσω μια πλήρη εικόνα του τι γίνεται εκεί μέσα, όπως και για ποιο λόγο μας μεταθέσανε στο συγκεκριμένο στρατόπεδο, διότι αυτές τις μέρες έχω ακούσει τα πάντα από τα ΜΜΕ και την προπαγάνδα της Χ.Α. Ας με συγχωρέσετε για τον όγκο του κειμένου.

Λοιπόν, εδώ και 2 βδομάδες όλοι μας είμαστε με 3, μάξιμουμ 4 ώρες ύπνο την ημέρα, οι “βαθμοφόροι” σε κατάσταση πανικού φτύνουν όλοι μέρα διαταγές και δίνουν φυλακές για ψηλού πήδημα, μας έχουν βάλει να καθαρίσουμε και να γυαλίσουμε όλο το στρατόπεδο και τις εγκαταστάσεις του. Από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ κουβαλάμε ό,τι εξοπλισμό, έπιπλα κτλπ έχει μέσα το στρατόπεδο. Είμαστε γύρω στα 80 άτομα, μέσα σε πλήρη εξάντληση. Πολλές φορές κατά την διάρκεια της μεσημεριανής αναφοράς παιδιά λιποθυμάνε από την κούραση…οι “ανώτεροι μας” το μόνο που κάνουν είναι να λένε “παρτον στο αναρρωτήριο”. Την τετάρτη τα ξημερώματα προς πέμπτη 12:30 η ώρα πέσαμε για ύπνο κομμάτια όλοι μας. Στις 2 παρά δέκα έρχονται και μας ξυπνάνε λέγοντάς μας πως έρχεται ο μέραρχος για επιθεώρηση, ντυνόμαστε βγαίνουμε έξω για αναφορά τέρμα εξαντλημένοι όλοι μας. Δεκάδες κλούβες των ΜΑΤ αρχίζουν και περνάνε μέσα στο στρατόπεδο όπως επίσης και λεωφορεία με μετανάστες μέσα. Σας υπενθυμίζω πως μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχαμε την παραμικρή ιδέα για το τι πρόκειται να γίνει…Αρχίζουν και περιφράζουν 3 λοξούς με συρματοπλέγματα και τα ματ αρχίζουν να “ξεφορτώνουν” τους μετανάστες ρίχνοντας τους φάπες, μπινελίκια και κλοτσίδια. Εμάς μας χώνουν να βοηθήσουμε στην περίφραξη και στο κουβάλημα ( κλασσικά ). 3 η ώρα τα ξημερώματα, μετά από 2 ώρες και αν ύπνο…δουλεύαμε μέχρι την επόμενη μέρα το απόγευμα. Το πρωί έγινε ένας καβγάς μεταξύ των φυλακισμένων και τα ΜΑΤ μπήκαν μέσα στα λουτρά που κάνανε μπάνιο και τους σαπακιάσανε στο ξύλο όλου. Κατά της 9 η ώρα το πρωί χρυσαυγίτες αρχίζουν και μαζεύονται σαν τα σκουλήκια έξω από την πύλη του στρατοπέδου, δίνεται η εντολή να φύγουν οι φαντάροι από την κεντρική πύλη και να μπουν τα ΜΑΤ στη θέση τους, αργότερα ακολούθησαν κάποιες μικρο συμπλοκές μεταξύ των μπάτσων και των χρυσών αυγών. Την πέμπτη το βράδυ πετάξανε εκρηκτικό μηχανισμό μέσα στο στρατόπεδο με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά και να τρέχουμε να την σβήσουμε, ο δήμαρχος κόβει την υδροδότηση του στρατοπέδου με αποτέλεσμα να παίρνουμε νερά από το καψιμί που λόγω των μπάτσων κάποια στιγμή τελείωσαν και αυτά.

Θα σας περιγράψω άλλο ένα σκηνικό που είδα χθες το απόγευμα κατά την διάρκεια της συγκέντρωσης έξω από την κεντρική πύλη, το οποίο αν είχα κινητό με κάμερα δε θα δίσταζα να το τραβήξω…Ενώ έξω απο την πύλη γίνεται η συγκέντρωση, σε κάποια φάση βλέπω ΜΕΣΑ στο στρατόπεδο που απαγορεύεται να μπούνε όχι μόνο πολίτες αλλά και μπάτσοι ένα από τους επικεφαλής της χρυσής αυγής “με την μαύρη μπλούζα και τα αρχαία ελληνικά γράμματα” και τον μαίανδρο, να συνομιλεί με έναν επικεφαλή των ΜΑΤ και του στρατού – το τονίζω – ΕΝΤΟΣ του στρατοπέδου…

Απορώ με την απόφαση του δημάρχου να κόψει το νερό στο στρατόπεδο, εδώ μιλάμε για πρόθεση ανθρωποκτονίας και εντάξει εμείς οι φαντάροι και οι μπάτσοι κάπως θα μας βολέψουν, τις υπόλοιπες 800 ψυχές εκεί μέσα ποιος θα τις βολέψει;”.

svou69ra

Διαφημίσεις
Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

19 ἀπαντήσεις στὸ H MAYΡΙΛΑ ΕΝΟΣ ΦΑΝΤΑΡΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΥΡΗ ΜΟΙΡΑ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ!

  1. Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

    Ο στρατιώτης βλέπει την κατάσταση ανθρώπινα. Και δίνει την καθαρή εντύπωση ότι λέει την αλήθεια. Και πολύ καλά κάνει.

    Όμως….

    Τα πράγματα δεν είναι ποτέ μονόπλευρα. Και όχι με την λογική του ότι κάποιος έχει δίκιο αναγκαστικά δεν θα έχει ο άλλος. Αλλά με το ότι το δίκιο και η άποψη περί του “σωστού” μπορεί να μοιράζεται ακόμα και ισόποσα.

    Δεν είμαι υπέρ του να παριστάνει η ΧΑ την αστυνομία. Αλλά δυστυχώς όταν δεν κάνει η Αστυνομία την δουλειά της τότε πάντα θα υπάρχει μια ΧΑ που θα την αναπληρώνει.

    Δεν είμαι υπέρ του να κόβουν το νερό σε ανθρώπινες ψυχές. Αλλά όσο αυτές οι ανθρώπινες ψυχές θα φέρουν την ρετσινιά και την ευθύνη εγκλημάτων τότε πάντα θα βρίσκεται κάποιος να τους κόβει το νερό με τον φόβο της πιθανής μελλοντικής εγκληματικής ενέργειας.

    Δεν είμαι υπέρ του να συνομιλούν οι ΧΑυγίτες με τους μπάτσους μέσα στα στρατόπεδα αλλά πάντα οι μπάτσοι θα ψάχνουν για υποστηρικτές μέσα σε μια κοινωνία που τους βρίζει όλη μέρα επειδή προστατεύουν τους δοσίλογους.

    Δεν είμαι υπέρ του να σπάνε οι μπάτσοι στο ξύλο τους λαθρομετανάστες στα μπάνια όταν κάνουν φασαρία αλλά αν προσπάθησαν να σφαχτούν μεταξύ τους θα έπρεπε να τους αφήσουν; Και αυτο πως θα γινόταν; Με τα λόγια;

    Η δράση φέρνει αντίδραση. Και πάντα θα υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι έχουν πάθει οπότε βλέπουν την κατάσταση υπό άλλο πρίσμα.

    Η λέξη ρατσισμός δεν βρίσκει την έννοια της στο παραπάνω κείμενο. Μου θυμίζει κάποιους κομμουνιστές που κατηγορούσαν τον Μ.Αλέξανδρο ως ιμπεριαλιστή όταν ο όρος “ιμπεριαλιστής” είναι καθαρά οικονομικός και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά 2000 χρόνια μετά τον Μ.Αλέξανδρο.

    Οι λέξεις ” εξαθλίωση , οργή, δυστυχία , πανικός, ανοργανωσιά , μίσος , εμπάθεια, φόβος, εκδίκηση” μπορούν όμως να έχουν άπλετα την εφαρμογή των εννοιών τους.

    Όπως υπάρχουν καλοί και κακοί Έλληνες έτσι υπάρχουν καλοί και κακοί λαθρομετανάστες.

    Η κουλτούρα όμως ενός λαού δίνει στον πολίτη και τα όρια της ανθρωπιάς του ή της κακίας του. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το που ξεσπάει η οργή, για ποιους λόγους και το τι είδους εγκλήματα μπορούν να διαπράξουν και με πόση ευκολία. Και εδώ υπάρχει μεγάλη διαφορά από έναν Αφγανό ή Πακιστανό σε σχέση με έναν Έλληνα. Γιατί εκτός από την Βιολογία στην συμπεριφορά εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και η Κοινωνιολογία.

    To αν θα πρέπει να βρίσκονται στην Ελλάδα όμως οι λαθρομετανάστες ή κάπου αλλού ή γιατί έχουν φύγει από τα σπίτια τους είναι άλλο θέμα και έχει πολλές προεκτάσεις.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

      Όταν κάποιος βλέπει τα πράγματα μονόπλευρα είναι απόλυτος και ένας απόλυτος άνθρωπος παύει να είναι δημοκρατικός. Το σωστό και το λάθος έχουν πολύ στενά όρια και μπορούν να είναι απόλυτα μόνο όσο αφορά τα μαθηματικά. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις χωράει πολλή συζήτηση.
      Ούτε εγώ είμαι υπέρ του να παριστάνει η ΧΑ της Αστυνομία. Αλλά δυστυχώς όταν δεν κάνει η Αστυνομία της δουλειά της, εγώ θεωρώ σωστό να την αντικαταστήσουμε με άλλην ιεραρχία και με άλλην μέχρι να κάνει σωστά τη δουλειά της. Αλλιώς γιατί να τους πληρώνουμε.
      Ούτε εγώ είμαι υπέρ του να κόβουν το νερό σε ανθρώπινές ψυχές. Αλλά δεν είδα να κόβουν το νερό και το φαϊ, στους ημεδαπούς βιαστές, εμπόρους ναρκωτικών, στους εμπόρους ναρκωτικών στους δολοφόνους στον Άκη. Μόνο σε κάποιους που μπορεί η πείνα και η εξαθλιώση να τους έσπρωξαν στο έγκλημα.
      Ούτε εγώ είμαι υπέρ του να συνομιλούν οι ΧΑυγίτες με τους μπάτσους μέσα στα στρατόπεδα, και οι μπάτσοι αν δεν θέλει να τους βρίζει η κοινωνία ας μην προστατεύουν τους δοσίλογους.
      Δεν είμαι υπέρ του να σπάνε οι μπάτσοι στο ξύλο τους λαθρομετανάστες στα μπάνια, και ας φροντίσουν με άλλα μέσα να επιβάλουν την τάξη… όπως έχουν εκπαιδευτεί, αν έχουν…
      Η δράση φέρνει πράγματι αντίδραση είναι ο νόμος της φυσικής, απλά διαφέρει η δική μου αντίδραση, από τη δική σου…
      Με τη δική μου λοιπόν λογική όταν καταπατάς ανθρώπινα δικαιώματα σε κάποιον μόνο και μόνο επειδή έχει διαφορετικό χρώμα ή υπηκοότητα τότε είσαι ρατσιστής.
      Τι ακριβώς είναι για σένα ο Μ. Αλέξανδρος;
      Την κουλτούρα του Έλληνα, του Αφγανού, του Πακιστανού ή του Γερμανού μπορείς να τη συγκρίνεις μόνο σε ανάλογες συνθήκες. Ο πειθαρχημένος και νομοταγής Γερμανός, λειτουργεί σαν τον Έλληνα στην Ελλάδα και ο φοροφυγάς και ωχαδελφιστής Έλληνας γίνεται… Γερμανός στη Γερμανία. Οι νόμοι και το κράτος φτιάχνουν τους πολίτες.
      Ποια κοινωνία σου αρέσει. Αυτή που περιγράφεις εσύ ή αυτή που περιγράφω εγώ…

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        1. Όλοι οι άνθρωποι βλέπουν τα πράγματα μονόπλευρα. Αυτό δεν σημαίνει ότι χάνεται το δίκαιο ούτε και η Δημοκρατία η οποία είναι η “άποψη της πλειοψηφίας των αρίστων¨” ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ. Για αυτό οι δίκαιοι είναι ελάχιστοι. Για αυτό κι εμείς δεν ε΄χουμε Δημοκρατία. Ούτε οι άριστοι αποφασίζουν. Ούτε η πλειοψηφία κυβερνά.

        2.Δεν θυμάμαι πουθενά να έγραψα ποια θα ήταν η αντίδραση μου ώστε να συμφωνείς ή να διαφωνείς με αυτή.

        3. Η κουλτούρα και ο πολιτισμός του ανθρώπου φαίνονται παντού. Αναμφίβολα. Γιατί αν έχεις μάθει από τον πατέρα σου να βιάζεις επειδή ο ίδιος βίασε την μάνα σου για να την παντρευτεί, τότε εσύ δεν θεωρείς τον βιασμό και τόσο κακό είτε στο Αφγανιστάν είτε στην Αυστραλία. Και αν εσύ έμαθες να κάνεις τον σταυρό σου πριν φας τότε θα τον κάνεις είτε στην Ελλάδα είτε στην Ιαπωνία.

        4. Ο Μ.Αλέξανδρος δεν παίζει κανένα ρόλο τι είναι για μένα. Αλλά θα σου πω τι είναι από τα λόγια ενός Αφγανού ποιητή ” Είναι αυτός που μας σταμάτησε από το να τρώμε τους νεκρούς μας. Είναι ο πρώτος παγκόσμιος πολίτης.”

        5. Ρατσιστής είναι κάποιος που θεωρεί κάποιους από τους ανθρώπους λιγότερο “ανθρώπους”. Η δική σου θεωρία περί ρατσισμού είναι τσουβάλιασμα. Γιατί αν ποδοπατείς ο ίδιος τους νόμους του κράτους και της πολιτείας που υπηρετείς είναι λογικό να βγάζεις τα απωθημένα σου σε όσους δεν έχουν την ιδιότητα του πολίτη της χώρας. Και αυτό είναι δικό σου λάθος και αποτέλεσμα της ανομίας σου και όχι ρατσιστική συμπεριφορά.

        6. Δεν μου αρέσει καμία κοινωνία από τις πιο πάνω. Εγώ αναφέρθηκα στην δράση και αντίδραση κι εσύ λανθασμένα την θεωρείς “κοινωνία” μου.

        Η δική μου κοινωνία είναι αυτή που θα έρθει μόλις διαλυθεί η δική σου. Και θα είναι Δίκαιη Ειρηνική και Ελεύθερη για όλους τους ανθρώπους ασχέτως φυλής και χρώματος που θα σέβονται την Δικαιοσύνη την Ειρήνη και την Ελευθερία. Για τους υπόλοιπους θα είναι η κόλαση που θα προηγηθεί της κοινωνίας μου.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

        Θεωρώ εγώ τον εαυτό μου ουτοπιστή, αλλά εσύ με ξεπερνάς. Με τη δεύτερη άποψή σου περί κοινωνίας σου (μου) – δεν έχει σημασία, γιατί στην ίδια ζούμε – συμφωνώ απόλυτα. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα τη δουν ούτε τα παιδιά μας. Από εκεί και πέρα η αντίδραση στη δράση έχει πολλές μορφές. Τώρα σχετικά με τον ρατσισμό, αν αντιστρέψεις τη θεωρία σου έρχεσαι στα λόγια μου… Η διαφορά μας είναι η οπτική γωνία. Η κουλτούρα ενός λαού είναι πολύ σχετική, η κουλτούρα του κάθε πολίτη φτιάχνει την κουλτούρα ενός έθνους και αυτή διαφέρει κατά πολύ στην πραγματικότητα από αυτή που περιγράφουν τα βιβλία. Πολύ γενικός ο όρος του παγκόσμιου πολίτη. Μπορείς να μου αναφέρεις τον δεύτερο και τον τρίτο παγκόσμιο πολίτη, για να καταλάβω πως τον προσδιορίζεις.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Ναι είμαστε ουτοπιστές. Αλλά εσύ δεν πιστεύεις ότι θα δουν μια τέτοια κοινωνία ούτε τα παιδιά μας.

        Εγώ λέω το εξής. Ακριβώς επειδή υπάρχει η δράση και η αντίδραση είναι αναμενόμενο να έρθει η κοινωνία που περιγράφω παραπάνω. Η δράση της σημερινής αθλιότητας θα φέρει την κοινωνία που ονειρεύομαι. Και θα την δούμε κι εμείς απλά γιατί η δράση της σημερινής είναι τόσο γρήγορα δημιουργός κακού που η κοινωνία που θέλουμε θα έρθει αστραπιαία λόγω της ανάγκης των ανθρώπων για ειρήνη και δικαιοσύνη. Απλά πρέπει να προηγηθεί η ανατροπή….και η ανατροπή έχει ξεκινήσει.

        Μην με ρωτάς τι και πως αλλά έχει ξεκινήσει. Εγώ το βλέπω.

        Όσο για τον δεύτερο και τρίτο πολίτη ρώτα τον αφγανό ποιητή. Εγώ δεν ξέρω.
        Προτιμώ τον Εθνικό πολίτη που γίνεται παγκόσμιος ως τουρίστας και αρωγός αγάπης σε όσους έχουν ανάγκη από τον παγκοσμιοποιημένο πολίτη που οι παγκοσμιοποιητές τον κάνουν μετανάστη για να ελέγξουν τον κόσμο. Το παιχνιδάκι “είναι λαθρομετανάστες έχουν ανάγκη” δεν θα το κάνω γαργάρα όταν οι τοκογλύφοι κάνουν λαθρομετανάστες τους ανθρώπους για να διαλύσουν τα Έθνη που είναι ο μοναδικός τους εχθρός στην δικτατορία τους.

        Ο καθένας είναι υποχρεωμένος να πολεμά στην πατρίδα του για την ελευθερία της. Αλλιώς θα γίνουμε όλοι σκλάβοι.

        Όσο για την κουλτούρα συνεχίζω να πιστεύω ότι κάνεις λάθος.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

        συμφωνω στα περισσότερα και δεν είμαι υπέρ της παγκοσμιοποίησης εννοείται… Εντάξει δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε αυτό όμως δεν μας εμποδίζει για να αγωνιστούμε για την οικοδόμηση μιας υγιούς κοινωνίας. Να πολεμήσω για την ελευθερία της πατρίδας μου αλλά ποιους να πολεμήσω; Τους μετανάστες ή όλους αυτούς που δημιουργούν τη μετανάστευση όπως λες για να αλλοιώσουν τη εθνική συνείδηση. Σε όλο αυτό το συλλογισμό δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε κι ότι υπάρχουν και Έλληνες μετανάστες. Δεν θα θέλαμε να φερθούν οι ξένοι στα αδέλφια μας όπως φερόμαστε εμείς στους… φιλοξενούμενους μας!
        Και μη γελιέστε γιατί ξέρω την απάντηση. Δεν πήγαν όλοι οι Έλληνες μετανάστες οργανωμένα και με νόμιμα χαρτιά στην αλλοδαπή! Κι αυτό καραμέλα είναι! Ανατρέξετε σε συγγραφείς που μιλούν για το μεταναστευτικό της Ελλάδας και θα διαβάσετε για ανθρώπους που πέθαναν στα αμπάρια πλοίων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού προς την Αμερική. Επίσης θα διαβάσετε για Ελληνες μετανάστες που πέσαν θύματα εκμετάλλευσης από ομογενείς μας στη Γερμανία, επειδή δεν είχαν νόμιμα χαρτιά και δεν μπορούσαν να τους καταγγείλουν (αυτό κολλάει και στην κουλτούρα του Έλληνα)…

        Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

    Α! και όσο για τις μαρτυρία του Αφγανού, να σου δώσω εγώ να διαβάσεις μαρτυρίες Ελλήνων για τον Χίτλερ που τον επαινούν ακόμη και σήμερα… Κάποιοι παλαιότεροι έφτασαν μέχρι και το αξίωμα του πρωθυπουργού…

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Τgoulas γιατί σκέφτεσαι έτσι; Δεν καταλαβαίνεις το λάθος; Είναι δυνατόν να συγκρίνεις τον Μ.Αλέξανδρο 2300 χρόνια πριν με τον Χίτλερ; Ο ένας δημιούργησε και ο άλλος κατέστρεψε.

      Η σύγκριση είναι τόσο ατυχής που δεν μπορώ να βρω λέξη να την χαρακτηρίσω.

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

        Με τα όπλα και με τον πόλεμο πρώτα… Φίλε μου κρίνεις με τα δικά σου δεδομένα και στερεότυπα. Θέλεις να μου πεις δηλαδή ότι ο Μ. Αλέξανδρος ήταν ελευθερωτής καταπιεσμένων λαών, που οι βασιλείς τους τους καταδυνάστευαν και ενοχλήθηκε ο φιλεύσπλαχνος Μ. Αλέξανδρος και είπε να αποκαταστήσει την τάξη. ΕΛΕΟΣ! Είμαστε υπερήφανοι που ο Μ. Αλέξανδρος ήταν Έλληνας και που είχε μυαλό ξουράφι, αλλά άλλος ένας κατακτητής ήταν…

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Μπορείς να μου πεις πότε το έγραψα αυτό που γράφεις; Είναι δική σου υπόθεση η υποτιθέμενη γνώμη μου.

        Η κρίση στην Ιστορία γίνεται πάντα με βάση την χρονική περίοδο της Ιστορίας που διαδραματίζονται τα γεγονότα. Όπως δεν συγκρίνεις πορτοκάλια με μήλα έτσι δεν συγκρίνεις το 300 π.Χ με το 2000 μ.Χ.

        Έχεις διαστρεβλωμένη άποψη περί του Μ.Αλεξάνδρου.

        Όπως και αν κρίνανε εσένα οι αρχαίοι Αθηναίοι και Σπαρτιάτες πριν από 2500 χρόνια, πιθανόν να σε είχαν κρεμάσει ως προδότη μόνο και μόνο για την άποψη σου.
        Αλλά αυτό θα ήταν λάθος. Όπως και η σύγκριση σου είναι λάθος.

        Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ aristarhos γράφει:

    Για άλλη μια φορά, δυστυχώς, επαληθεύεται το γνωμικό ”όπου φτώχεια και γκρίνια”.
    Σκεφτείτε πως θα ήταν τα πράγματα μια όμορφη ημέρα στην ηλιόλουστη Ελλάδα. Δουλειές άφθονες με μεγάλη προσφορά. ο χαμηλότερος μισθός στα 1200ευρώ. Οι συντάξεις στα 2000ευρώ. Ελεύθερη ιατρική περίθαλψη δωρεάν και με ότι φάρμακο θέλεις. Δουλειά για όλους τους μετανάστες λαθρο- και μη. Κανένας Έλληνας δεν θάκανε καμιά ”υποβαθμισμένη” δουλειά. Στον δρόμο όλοι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι (εκτός του ΓΑΠ-πανάθεμάτον).
    Νομίζετε ότι θα υπήρχε Χρυσή Αυγή, ΜΑΤ, στρατόπεδα συγκέντρωσης; Τίποτε. Και οι συζητήσεις για τα θέματα τα κοινωνικά θα ήταν απλά ακαδημαϊκές.
    Και να μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Άλλο πράγμα η εκστρατεία του Μεγαλέξαντρου και άλλο πράγμα οι Σταυροφορίες.
    Φουκαράδες όλη αυτή η ανθρώπινη μάζα που στοιβαγμένη σε βάρκες θανάτου περνούν στον ”παράδεισο”. Εξαθλιωμένη η Ελληνική κοινωνία από δοσιλόγους ομοεθνείς μας, δεν μπορεί να βαστάξει το βάρος και αντιδρά όπως αντιδρά.
    Οι ευγένιες, για αργότερα φίλε tgoulas.
    -Το πρωί στο Realfm κάποια κυρία έλεγε πως η σύνταξή της είναι 500ευρώ. Έχει δύο άνεργα παιδιά, πληρώνει 180ευρώ για το σπίτι, της έκοψαν το ρεύμα για 170ευρώ συν τα απλήρωτα χαράτσια και η εφορία της ζητάει 450 ευρώ με απειλή για κατάσχεση. Και η συγκλονιστική της δήλωση-απορία. ” Τι κάνω; Πέφτω από τον τρίτο ή γίνομαι αντάρτης;” Και ο δημοσιογράφος έντρομος. ”Όχι!!!! Υπάρχει τρίτη λύση. Ψυχραιμία!!!!!” (Γέλιοοοοοοοο, πολύ γέλιο …)
    Πες της φίλε αυτής της συμπατριώτισσας μας για για το πρόβλημα συμπεριφοράς στους Αφγανούς, Πακιστανούς και τέτοια.
    Δυστυχώς …!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

      Οι μετανάστες όμως φίλε αρίσταχε, τι φταίνε στην προκειμένη. Να σου πω εγώ! Είναι το άλλοθι των κυβερνώντων για να παίρνουμε 500 ευρώ σύνταξη και να έχουμε παιδιά στην ανεργία. Το ίδιο ακριβώς λέμε. Αντί να ασχολούμαστε με τους όλους αυτούς τους δοσίλογους που ρήμαξαν τη χώρα, τα βάζουμε με τους μετανάστες που τους κολλήσαμε τη ρετσινιά της εγκληματικότητας! Όχι ότι είναι όλοι αθώοι, αλλά και την εγκληματικότητα στην Ελλάδα δεν την εισήγαγαν οι μετανάστες.
      Ούτε οι μετανάστες φταίνε για την ανεργία στην Ελλάδα. Τώρα αν θα πρέπει να αποσιωπούμε όλα αυτά επειδή εμείς δυστυχούμε, τι να πω, είμαι αντίθετος! Γιατί όταν φύγουν με το καλό οι μετανάστες, θα βρεθούν άλλα θύματα για να αποτελέσουν το άλλοθι των δοσίλογων. Και ξέρεις ποια θα είναι αυτά θύματα. Θα είναι, η κυρία με τη σύνταξη των 500 ευρώ , τα άνεργα παιδιά της, εγώ και συ… Ο λαός πρέπει να αντιδρά σε όλα που καθιστούν την κοινωνία που ζούμε άδικη. Αλλιως το άδικο θα μας παρασύρει και τότε θα είναι δύσκολο να τη γλιτώσουμε. Θα πνιγούμε…

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        “αλλά και την εγκληματικότητα στην Ελλάδα δεν την εισήγαγαν οι μετανάστες.”;;;;;;;;;;;;;

        Το 80% των φυλακισμένων ΕΠΙΣΗΜΩΣ είναι ξένοι. Αν εσύ μέχρι τώρα είχες 100.000 εγκληματίες και τώρα έχεις 500.000 και αυτό δεν σε ενοχλεί τότε δεν έχεις επαφή με την πραγματικότητα.

        Όταν σε χωριό που μένουν οι δικοί μου δεν γινόταν διαρρήξεις ποτέ και μόνο την τελευταία χρονιά έχουν ληστέψει πάνω από τα μισά σπίτια του χωριού και όλοι όσους πιάσανε ήταν ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ μην μιλάς για εγκληματικότητα.
        Και επειδή έχω γνωστούς μου που έχουν πέσει θύματα από λαθρομετανάστες μην λες ανακρίβειες γιατί πλέον δείχνει εμπάθεια σε έναν λαό που μέχρι πριν από 20 χρόνια η είδηση ληστείας τράπεζας ήταν πρωτοσέλιδο στις εφημερίδες.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

        ΠΙΝΑΚΑΣ
        των παρακάτω εγκλημάτων τα έτη 2012-2011 (Α’ 6μηνο) στην ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ

        2011 2012
        ημεδ. αλ/δαπ. ημεδ. αλ/δαπ.
        Ανθρωποκτονίες 81 92 116 77
        Σεξ.Εκμετάλ. 126 83 230 330
        Απάτες 412 69 509 71
        Αρχαιοκαπηλεία 88 12 123 6
        Βιασμοί 61 48 56 27
        Εκβιάσεις 125 48 146 59
        Επαιτεία 69 595 43 441
        Ζωοκλοπή 61 50 59 27
        Κυκλ. Παραχ/νων 238 92 286 88
        Λαθρεμπόριο 62 106 110 311
        Ναρκωτικά 4882 1733 4759 1892
        Ν. περί όπλων 1265 501 1504 543
        Πλαστογραφία 204 2032 176 1966
        Πνευμ. Ιδιοκτ. 126 357 96 330

        Ληστείες 562 651 653 581
        Κλοπές Τροχοφ. 768 274 796 326
        Κλοπές Διαρρήξ. 4707 3833 4832 4141

        Τα στοιχεία αυτά διαψεύδουν τα όσα λες! Και δεν είναι δικά μου είναι τα επίσημα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ.
        ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ LINK: http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=18342&Itemid=52&lang=&lang=
        Από αυτά τα στοιχεία δεν προκύπτει ότι το 80% των φυλακισμένων είναι ΕΠΙΣΗΜΩΣ ξένοι. Αλλά ότι το 60% της εγκληματικότητας προέρχεται από ημεδαπούς. Ούτε καμία στατιστική έρευνα μπορεί να αποδείξει ότι αν έλειπαν οι μετανάστες θα είχαμε 40% λιγότερη εγκληματικότητα…

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Ωραία…..κάνε μια σούμα τώρα πόσα εγκλήματα έχουν κάνει οι αλλοδαποί και θα δεις το “Ούτε καμία στατιστική έρευνα μπορεί να αποδείξει ότι αν έλειπαν οι μετανάστες θα είχαμε 40% λιγότερη εγκληματικότητα…”

        Σε μένα μπορείς να λες ότι θες. Ελεύθερα. Μπορείς να κάνεις το ίδιο και στον πατέρα της Μυρτώς ή η στατιστική έρευνα δεν μπορεί να αποδείξει ότι αν έλειπαν οι μετανάστες σήμερα θα ζούσε όπως πριν; Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι επειδή υπάρχουν Έλληνες εγκληματίες θα μπορούσαμε στατιστικά να μην έχουμε και ξένους, αλλά τώρα που η στατιστική διαψεύδεται λόγω του ότι είναι στατιστική χωρίς επανάθεση, θα πρέπει να είμαστε ήσυχοι επειδή η εγκληματικότητα που προέρχεται από τους λαθρομετανάστες είναι “μη στατιστικά ορθή;”; Πολύ περίεργη άποψη έχεις περί της στατιστικής και της εγκληματικότητας…..

        Τα στοιχεία που έχεις παραθέσει είναι εναντίον της άποψης σου και ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της επιχειρηματολογίας μου. Μόλις κάνεις το άθροισμα και δεις πόσα εγκλήματα έχουν κάνει οι ξένοι μην τα αφαιρέσεις από τις ζωές των ανθρώπων που προκλήθηκαν , αλλά να τα προσθέσεις στην εγκληματικότητα των Ελλήνων ώστε να νοιώσουμε υπερήφανοι που τα έχουμε καταφέρει να φτάσουμε εδώ.

        Επίσης το 80 % το έχει πει ο ίδιος ο πρόεδρος των εργαζομένων στις φυλακές. Μπορεί να εννοούσε το ποσοστό στον Κορυδαλλό και όχι στην επικράτεια. Το πιθανότερο είναι να είναι οι μισοί. Και αυτό δεν έχει σχέση με τα εγκλήματα αλλά με την φυλάκιση. Γιατί όπως είναι γνωστό οι περισσότεροι εγκληματούν και μετά συνεχίζουν να κάνουν βόλτες….

        Tgoulas να παρακαλάς να μην βρεθείς σε θέση τέτοια ώστε αναγκαστικά να αλλάξεις γνώμη. Εγώ μεγάλωσα στην γειτονιά μου με τα μισά παιδιά από Πολωνία και Αιθιοπία. Και ποτέ δεν τέθηκε ούτε καν στο μυαλό μας θέμα ρατσισμού. Ακόμα και η λέξη ρατσισμός δεν υπάρχει στο Ελληνικό λεξιλόγιο. Είναι ξενόφερτη.

        Αλλά όποιος σκοτώνει τον λαό μου είτε Έλληνας είτε ξένος είναι καθίκι. Όποιος τον σέβεται είναι κι αυτός σεβαστός.

        Αλλά η στατιστική με τις υποθέσεις της δεν θα γίνει ποτέ συννένοχος μου στην διάλυση της χώρας μου.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

        αγαπητέ φίλε Ιωάννη, μεγάλωσα στα Πατήσια, και βρέθηκα μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών (νομίμων και μη). Έχουν διαρρήξει τρεις φορές το σπίτι μου. Τη μία ένα 10χρονο παιδί σεσημασμένο, που διέμενε στο Κορωπί. Τις άλλες δύο αναζητούνται οι δράστες. Στο πατρικό μου αυτή τη στιγμή μένει ο πατέρας μου που πεισματικά αρνείται να αφήσει την οικία του. Δίπλα του μένουν πλέον μόνο αλλοδαποί, σε χαμόσπιτα που οι ιδιοκτήτες τους τα νοικιάζουν κατά κεφαλή. Για μένα πρώτον λοιπόν δεν ευθύνεται ο αλλοδαπός αλλά ο Ελληναράς ιδιοκτήτης που τα νοικιάζει και το ελληνικό κράτος που δεν το συλλαμβάνει. Αν το ελληνικό κράτος είχε σταματήσει εγκαίρως την άθροα εισροή μεταναστών νομίμων ή μη από τα σύνορά μας τους είχε εξασφαλίσει δουλειά και κατοικία, όπως έπραξαν οι Γερμανοί για τους περισσότερους Έλληνες μετανάστες, τότε πιστεψέ με θα είχαμε σίγουρα λιγότερη εγκληματικότητα από αυτή που προέρχεται από τους αλλοδαπούς.
        Θα μου πεις τώρα τι κάνουμε… Εγώ είμαι αντίθετος στην τυφλή βία και στα αντίποινα κατά των μεταναστών. Ναι να επαναπροωθηθούν στις πατρίδες τους. Αλλά με νόμιμες διαδικασίες. Στον πατέρα της Μυρτώς θα πω να γίνει γρήγορα καλά το κοριτσάκι του, και εύχομαι ο δράστης να καταδικαστεί εις θάνατον και να εκτελεστεί η θανατική ποινή για κάθε βιαστή, έμπορο ναρκωτικών, εμπρηστή, έμπορο όπλων, εμπορο λευκής (ή οποιασδήποτε απόχρωσης) σαρκός κλπ. Θα ήταν “άρρωστο” να πω ότι για τον βιασμό που διαπράττει ένας μετανάστης, φταίνε όλοι οι μετανάστες.
        Και για να τελειώνουμε γιατί μάλλον τα ίδια λέμε, αλλά είπα ότι τα βλέπουμε από διαφορετική οπτική γωνία, και μένα με ενοχλούσαν οι αλλοδαποί που έμεναν δίπλα μου, γιατί μύριζαν τα φαγητά τους, γιατί δεν μου άρεσαν οι κελεμπίες, γιατί ήταν άπλυτοι, αλλά δεν θα τους σκοτώσω ή δεν θα βιοπραγήσω εναντίον τους. Οποιος διαπράτει μια παράβαση ή ένα έγκλημα είναι απλά παραβάτης ή εγκληματίας και δεν το κάνει λιγότερο ή περισσότερο παραβάτη ή εγκληματία το χρώμα του δέρματος ή η εθνικότητά του…

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Οκ. Αλλά κάνε μια χάρη στον εαυτό σου. Μην δικαιολογείς κανέναν για το χάλι της χώρας. Είτε είναι Έλληνας είτε λαθρομετανάστης. Κανέναν.

        Γιατί η δικαιολογία του αποτελέσματος της σημερινής κατάστασης είναι ο λόγος που η δράση της έχει φέρει ως αντίδραση την ΧΑ από το 0,1% στο 7% και αύριο θα την οδηγήσει στο 20% αναγκαστικά.
        θεωρώ ότι είναι ντροπή για μια χώρα με ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ να γίνεται ΦΥΛΑΚΗ ψυχών.
        Αλλά αν η λύση είναι να φύγουν για όπου θέλουν είτε στην Ευρώπη είτε πίσω στις χώρες τους τότε αυτό πρέπει να γίνει σύντομα.

        Γιατί οι αριστεροί φασίστες με την πλύση εγκεφάλου που τρώνε κάνουν την καλύτερη διαφήμιση στους δεξιούς φασίστες όταν δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα.

        Kαι ο φασισμός είναι φασισμός σε ότι χρώμα και αν τον διαλέξεις.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ tgoulas γράφει:

        συμφωνω απολυτα!δεν δικαιολογω κανέναν. απλά προσπθώ να κατανειμω αναλογικα τις ευθύνες…

        Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ aristarhos γράφει:

    Σε κάθε περίπτωση οι μόνοι λαοί που θα γλυτώσουν από τα νύχια της ΝΤΠ θα είναι οι καθαροί πληθυσμοί. Οι άλλοι θα απορροφηθούν.

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.